Ett nytt liv.

Världens bästa medielärare P har blivit pappa nu i dagarna!
En liten dotter som har fått namnet Siri :) Så himla kul. Stort grattis!


Nu ska jag sätta mig och titta på ett avsnitt eller två av Buffy och Vampyrerna sen ska jag försöka få Farmville (nördspel för oss facebooknördar) att fungera. Facebook över huvudtaget har varit lite segt nu på kvällen. Men jag måste skörda mina jordgubbar så det får bannemig fungera snart. Annars förlorar jag pengar.. haha. Usain Bolt är ju förresten helt otrolig! Först världsrekord på 100m och nu ikväll världsrekord på 200m. Hur mycket mer är han kapabel till? Nu hoppas jag på en grym stafett mellan USA och Jamaica.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usain Bolt är verkligen helt otrolig! ;) hihi. kramar.

2009-08-21 @ 01:41:44
URL: http://jossehannaa.blogg.se/
Postat av: sandra

hej sötnos

tack för att du hjälper mig med min design :)

du e en ängel

kram

2009-08-21 @ 15:32:07
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0