Att det ska vara så svårt.

Jag har handlat hälften av alla julklappar som ska införskaffas men det återstår några få. Bland annat till min pojkvän och jag vet inte hur det är med er men jag tycker personligen att det är sjukt svårt att komma på vad man ska köpa till honom. Speciellt när han inte önskar sig något eller när han säger "Det jag vill ha, det kan jag köpa" och därmed inte behöver önska sig något. Min inspiration börjar ta slut.. Jag har köpt en julklapp hittills och det är något jag tycker att han behöver, ingenting han själv sagt att han vill ha.

Vad ska jag mer hitta på?

Kommentarer
Postat av: Josephine

Du kan alltid låta förstora upp en bild på dig och han tillsammans, som kan kan ha som tavla på väggen. Hur gulligt som helst :)

2009-12-03 @ 15:18:04
URL: http://josephinedahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0