Det snurrar i min skalle.

Hemma från en hektisk dag från skolan. Idag har jag än en gång skapat nyheter. Inte direkt min starka sida men man kan ju inte vara bra på allt. Jag ser fram emot när den här kursen är slut men det sa jag nog igår. Radio är roligt men nyheter suger. Speciellt i lilla Kalmar där det inte händer ett skvatt. Jag bävar lite inför min praktik på Corren i vår. Motala är ju inte direkt mycket större men det är åtminstone en tidning och det är kul.

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan ska jag läsa lite nyhetsradio. Har ett paper som jag måste bli klar med den här veckan. Även det suger men det ska åtminstone bara vara 1-2 a4-sidor så det bör inte bli några problem. Ikväll blir det glögg, pepparkakor och tända ljus här hemma. Man får ta till vara på dom lugna stunderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0