Idag är det Lucia.

Och den 3:e advent. Snart är julafton äntligen här :) Jag har några få julklappar till att fixa. Måste köpa ett par till Daniel och så ska jag slå in Josephines. Hon vet ju redan vad det är eftersom hon bad mig köpa den. Men det kan ju vara kul att lägga under granen ändå tänkte jag. Så känner jag i alla fall.

Imorgon startar en ny kurs i skolan. Medieanalys. Jag har ingen aning om vad det innebär mer än att det är väldigt mycket mer teoretiskt än förra kursen och böckerna verkar grymt tråkiga. Men vi får åtminstone jobba parvis över jul så nu slipper jag idioterna i min klass. Jag och Emelie ska jobba ihop :)

Har precis gjort helt underbart goda plättar. Tyvärr så orkar man aldrig äta upp alla själv fastän jag gjorde en väldigt liten sats. Men det var gott i alla fall. Med kall mjölk och socker på ska det vara :) Nu ska jag sätta mig i soffan och slå på någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0