Seems like we lost it.

Lördag idag och det snöar ute. Så himla tråkigt att det bara smälter bort på en gång. Jag skulle mer än gärna ha en vit jul. Det är det sämsta med att bo så långt söder ut, det blir aldrig vitt förrän i februari om man har tur. Ska bli otroligt skönt när jag flyttar tillbaka till Dalarna om cirka 1½ år, då kan jag nästan bli garanterad en vit jul, eller åtminstone en kall jul :) Can't wait.

Nu är det förövrigt precis en vecka kvar innan jag får åka hem till mamma och pappa. Ska bli otroligt skönt och pappa är så snäll som kommer hit och hämtar mig så att jag slipper ta en stor resväska, kattburen med katterna och alla julklappar på tåget. Nästa jul kan jag förhoppningsvis åka upp alldeles själv!

Det är mycket jag ser fram emot just nu. På lördag får jag åka hem och på söndag ska jag och mamma gå på bio och se den nya filmen Avatar som har premiär den 18:e. Ska bli väldigt spännande. Sen är det ju bara några dagar kvar till jul och sen den 29:e får jag äntligen hålla om Daniel igen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på dock. Men bowling, bio och lite shopping hade jag väl åtminstone tänkt. Och väldigt mycket närkontakt. Haha.

Idag ska jag däremot städa. Jag trodde att jag hade förträngt det förra helgen och sparat det till denna helg men så påminde Daniel mig om att jag faktiskt städade förra helgen också.. Shit vad fort det blir stökigt alltså. Men det är i alla fall vad jag ska göra. En sista gång innan julledigheten. Och så ska jag plugga körkort. Jag ligger efter.

Hoppas att er dag blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0