Angel.

Idag blev åtminstone en lite bättre dag. Jag lyckades ta mig in till Kalmar i tid och dessutom gick inspelningen både smärtfritt och fort. Vilket är skönt. Jag hann med tåget som gick vid 21. Hemvägen från stationen i Emmaboda var mindre rolig. Jag ramlade omkull igen och tog i med händerna vilket resulterade i ännu mer ömma handleder. Speciellt vänster.

Sen när slutade dom att sanda/grusa/salta gångbanor och mindre vägar? Gaah, det blir ju snorhalt när dom bara plogar..

Imorgon börjar vi inspelningen redan vid halv tre-tiden och det känns skönt. Det är den sista och kortaste scenen så det borde gå på nolltid. Vilket innebär att jag får komma hem i skaplig tid till mamma och pappa. Om dom inte kommer och hämtar mig i Kalmar på eftermiddagen imorgon och tar IKEA imorgon som planerat. Men jag tror inte det. Vet inte ens om jag orkar, skulle vara skönt att bara vara hemma. Slappa och äta mammas mat. Det saknar jag.

Nu ska jag nog städa lite innan jag går och lägger mig. Resten tar jag imorgon förmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0