Bloggtorka.

Har inte riktigt tagit mig ork att blogga. Det har ju ändå inte hänt något speciellt ändå.

Idag hade vi opponering på våra kortfilmer. Visning i klassen hade vi också och dom flesta verkade tycka om vår lilla lovestory. Så det var kul. Rätt bra kritik också. Hämtade även ut min omtenta och jag klarade den med god marginal, även det roligt.

Ikväll blir det Let's Dance, brieost och salta kex. Imorgon blir det Växjö för hela slanten. Jag ska hem till min kompis Patrik och äta middag och kolla på Melodifestivalen tillsammans med honom och ett gäng andra personer. Ska bli riktigt trevligt. Blir det utgång efter det så stannar jag i Växjö över natten annars tar jag sista tåget hem till Emmaboda igen. Det märks :)

Nu ska jag laga middag tänkte jag. Schnitzel, klyftpotatis, bearnaisesås och sallad. Mumma!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Patrik som var snygg ? Niice ;)

2009-02-21 @ 01:36:33
URL: http://hannaefraimsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0