Ett samtal från sj.

Vaknade av att jag fick ett inspelat röstmeddelande från SJ. Det var tydligen någonting med sträckan mellan Stockholm och Norrköping. Det resulterade i att "mitt" tåg skulle bli försenat med cirka tio minuter. Ärligt talat så fattade jag inte så mycket eftersom jag inte ska åka från Stockholm på ett par veckor. Men vem vet det kanske gäller mig också.

Idag är jag som sagt ledig och tänkte börja det med frukost (brunch) och film. Sedan hoppas jag på att jag får hem mina nya kursböcker så att jag kan börja kolla igenom dom. Vi har redan fått läsanvisningar till kursen så det är ju egentligen bara att börja läsa lite.

Är även riktigt sugen på att göra en ny bloggdesign. Dock inte åt mig själv. Någon intresserad?

Kommentarer
Postat av: Leia

Ha en fin onsdag! =)

2009-02-18 @ 13:45:03
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0