Inspelning.

Inspelningen igår gick bra. Skådespelarna var jätteduktiga och det såg trovärdigt ut. Det enda vi hade någorlunda svåra problem med var väl ljuset. Att hitta rätt ljussättning är ruggigt svårt! Men förhoppningsvis så blir det bra i slutändan. Kändes också väldigt lustigt att spela in hemma hos en av skådespelarna. Kändes påträngande liksom. Att komma hem till honom, rigga upp ljus, kamera och stativ m.m. Dessutom kändes det jobbigt att hela hans familj blev begränsade. Eftersom vi ockuperade köket så kunde inte middag tillagas. Jag hoppas att dom överlevde! Tusen tack för att vi fick vara hos dig A!

Efter inspelningen beslöt sig Emelie för att sova hos mig. Eftersom det inte blev av förra veckan så kändes det kul att hon ville sova hos mig denna gång. Vi gick till Café Corner och fördrev tiden innan tåget gick vid niotiden. Sedan kom vi hem, käkade pizza, kollade på film och snackade. Alltid lika trevligt. Ska hälsa på henne och Wilson så fort som möjligt, den knodden växer så det knakar minsann!

Idag börjar dagens inspelning klockan 17. Det innebär att jag kan ta det lugnt till klockan fyra innan tåget går. Känns gött. Jag var och köpte frukt och tänkte göra en lika god fruktsallad som jag gjorde hemma hos Linda, med pinjenötter. Ska även börja glo på första säsongen av Buffy och Vampyrerna. Hallelujah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0