Prima ballerina.

Skådismötet gick finfint och det kommer nog att bli skitbra! Känner mig ganska så pepp nu faktiskt. Idag har jag dessutom spenderat 910kr på ett nytt busskort och så beställde jag hem första säsongen av Buffy och Vampyrerna.. Jag älskar den serien! Så jag tänkte att det var värt 179kr. Sedan insåg jag att pengarna plötsligt började att ta slut och jag måste fortfarande beställa kurslitteratur till nästa kurs för nästan 1000kr, så ja.. Tur att mamma och pappa kommer hit på fredag. Då ska vi storhandla minsann. Nu ska jag steka kyckling och värma vitlöksbaguetter.

Kommentarer
Postat av: Linn

oh noo har 38 spänn kvar på kontot!

2009-02-10 @ 20:43:26
URL: http://enbloggtvaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0