Rekommendation - Josef Wijk.

För ett par dagar sedan klev jag in på Josef Wijks blogg. Josef är frisör och har precis flyttat till Stockholm från Karlstad. Idag jobbar han på salong RABIRABI på stureplan i Stockholm. Jag har själv aldrig varit hos honom och klippt mig men av hans blogg att döma så verkar han vara ruskigt duktig och jag skulle inte tveka en sekund att besöka honom om jag bodde i Stockholm. Så jag tycker att ni som är från Stockholm och läser det här borde besöka hans blogg och varför inte boka en tid hos honom också? Hans priser är dessutom väldigt bra! Hjälp honom att skapa en kundkrets även i Stockholm.


Bild lånad från Josefs blogg.

Ni hittar hans blogg här.

Kommentarer
Postat av: Josef Wijk

Ur gulligt av dig! Tack så hemskt mycket! STORA Kramar på dig!

2009-02-22 @ 12:52:21
URL: http://www.metrobloggen.se/josefwijk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0