Söndag.

Mamma och pappa har ju varit här i helgen så därför har uppdateringen varit seg. Men nu så.

I fredags kom dom alltså hit och vi gjorde inte speciellt mycket. Vi tittade (läs: jag) på Let's Dance och käkade tacochips. I lördags åkte vi till IKEA och nu är min bokhylla äntligen mer lik en riktigt bokhylla. Det blev supersnyggt! Köpte även blommor och ett nytt överkast till sängen. 1630kr gick kalaset på och det kändes okej för så mycket prylar. Vi åkte också till Kosta Outlet och kikade lite. Fick med mig lite nytt därifrån också. Lite smycken, nya mjukisar, en fruktskål från Orrefors och lite annat. Vi käkade pizza på kvällen. Yummie.

Vi tittade såklart på melodifestivalen också och som tur var gick alla mina favoriter vidare till antingen finalen eller andra chansen. Jag förstår dock inte varför alla tyckte H.E.A.T var så bra? Det var verkligen den sämsta rocklåten jag hört på evigheter. För mycket The Poodles helt enkelt. Kanske var det därför alla tyckte om dom, för att det inte var rock för fem öre. Amy, Måns och Lili och Sussie tyckte jag om. Det är såna låtar som kan ha en chans i Moskva. Ryssland är ju disco och glitter från topp till tå. Jennifer Brown och Lasse Lindh var också bra men det räckte inte så långt.

Idag småfixade vi lite innan mamma och pappa åkte hem. Vi var och storhandlade och nu har jag en full frys och ett fullt kylskåp. Känns bra att pappa ställer upp när det behövs eftersom jag just nu har 49kr på mitt konto. Haha. Fick dock lite pengar så att jag ska klara mig till den 25e.

Helgen har med andra ord varit bra. Nu har jag tvättstuga till kl 17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0