Söndag.

Jag spenderade natten i Växjö trots allt. Framåt 22.00 så började vi spela en omgång av Nationalencyklopedin och jag ville så gärna spela klart (vi hade inte ens kommit igång ordentligt innan jag egentligen skulle gå) så jag stannade kvar hos Patrik över natten.

Nu är jag hemma i Emmaboda igen och jag är grymt trött. Tänkte sova någon timme men jag ville uppdatera bloggen först. Sov nämligen bara i fyra timmar inatt. Jag och Patrik såg till att diska undan allt så att vi slapp göra det på morgonen så klockan blev fyra när vi gick och la oss. Vi gick upp klockan åtta imorse. Rätt seg nu med andra ord.

Kvällen var i alla fall otroligt trevlig. Jag kom till Växjö vid 17.00 och tog bussen till Patrik. Där gjorde jag min pastasallad med tomat, fetaost, gräslök, paprik, machesallad, kidneybönor, gurka, majs och pasta så klart. Riktigt smarrigt blev det och vilka fina färger! Vid 18.00 så kom Emma och Martin som jag faktiskt träffat tidigare i november på Patriks 25-årsfest. Vi käkade i alla fall kycklingklubbor med bluecheesesås och pastasallad. Vid åtta (melodifestivalentime) så anlände Henrik och Angela samt Natalie och Pernilla. Vi tippade artister och hade trevligt.

EMD och Molly var klart bäst igår och jag tyckte faktiskt om Velvet också. Micke Rickfors och bandet-med-det-otroligt-långa-namnet förstod jag mig dock inte på.. Efteråt så spelade vi som sagt Nationalencyklopedin (ungefär som Trivial Pursuit). Jag och Angela var i samma lag och förlorade rätt stort men kul var det! Efter att alla gått så tittade jag och Patrik på melodifestivalen igen (höjdpunkterna i alla fall) och sedan diskade vi som sagt.





Hade en otroligt trevlig kväll. Tack ni alla som var med och gjorde detta möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0