The Escapologist.

Sugarplum Fairy - The Escapologist är vad som spelas i mina högtalare för fullt. Jag är helt såld på den låten. Har ni inte hört den så borde ni youtuba den på en gång :) Har även ett klipp längre ner med Calle och Viktor från SF och Erik Hassle när dom sjunger den tillsammans. Grymt bra!

Nu har dagen gått mot sitt slut och jag tänkte faktiskt lägga mig och läsa lite. Bäst att passa på nu innan den nya kursen börjar nästa vecka. Då lär jag inte ha någon tid för andra böcker än kurslitteraturen tyvärr. Vi hörs imorgon, då är åtminstone jag ledig.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ha en bra da=)

2009-02-18 @ 09:21:39
URL: http://blogg.norrlandsflickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0