Behöver du hjälp med bloggdesignen?

Jag är inte speciellt proffsig som vissa andra men jag älskar att arbeta med webbdesign. Så jag tänkte nu bara publicera ett inlägg med lite information om du kanske skulle vilja ha lite hjälp med just din design. Eftersom efterfrågan är lika med noll just nu så är det helt gratis :)

Vill du ha hjälp släng iväg ett mail till - [email protected], där du bifogar eventuella bilder, skriver ner önskemål kring färg och form. Det är också bra om du bifogar all eventuell presentationstext/headertext som du vill ha med. Detta för att det ska bli så enkelt för mig som möjligt och för att det ska gå så fort som möjligt för mig att bli klar.

Har du ingen aning om vad du vill ha, men du vill ha hjälp?

Enkelt! Säg bara till så gör jag ett förslag efter eget tycke.

OBS! Jag jobbar för tillfället endast med kodmallar från blogg.se


 

Kommentarer
Postat av: michelle bogar

riktigt snygg header du har på din blogg girl :* haft en fin dag idag?

2009-01-12 @ 21:41:01
URL: http://kapten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0