Holding out for a hero.

Gårdagen slutade ju inte direkt så bra. Nu sitter jag här med en mängd frågetecken och jag har ingen aning om vad jag ska göra med allt. Tänk vad skönt det vore med en utlandsresa nu, att få slippa allt och ha det skönt. Det vore grejer det. Jag håller åtminstone på att laga en god middag. Pangasuisfilé med kokt potatis, sallad och hollandaisesås. Det ska bli riktigt gott. Ikväll ska jag dessutom titta på Tarzan (den otecknade från 1998) och på King Kong. Jag kanske ringer Daniel en sväng med, det vore skönt att höra hans röst.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej! Allt bra med dig? kram

2009-01-24 @ 18:06:16
URL: http://annathomsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0