Lördag - Nostalgi.

Klockan har bara passerat tio och jag känner mer eller mindre för att krypa ner under täcket och bara försvinna. Jag har också funderat på att öppna en flaska vin och bli så full att jag deckar. Tragiskt men sant. Jag avskyr såna här perioder, då livet bara känns skit och ingenting verkar göra någonting bättre. Jag hatar depressioner, små som stora.

Ingenting blir ju bättre av att jag sitter och lyssnar på Bryan Adams heller. Så fint, men så otroligt jävla deppigt på samma gång. Just nu lyssnar jag på Please Forgive Me, det är (enligt mig) Daniels och min låt. För det var den låten som spelades när vi kysstes för första gången. Fy fan vad bra det var. Den kvällen skulle jag gärna återuppleva igen. Då hade jag grymt kul, var grymt full, dansade i flera timmar och träffade mannen i mitt liv. Dessutom var jag så jävla snygg den kvällen. Till och med så snygg att jag kände att jag självsäkert kunde skita i att ha BH på mig den kvällen och ja.. Ni som medverkade den kvällen vet ju hur det gick. Men fy fan vad kul vi hade.

Åh.. Nu blir jag nostalgisk. Jag börjar nästan gråta.





























Kommentarer
Postat av: Hanna

Så sjukt snygg också!

Haha, ingen BH, ja den kvällen var en bra en (:

Jag och linda pratade om att vi saknar dig. Varje gång jag är i falun så tänker man "jag hade kunnat vara hos Zandra nu" ;/

tror dina föräldrar skulle förstå om du ville flytta tillbaka om du säger att du inte trivs, även om de itne gillar det. :)

2009-01-24 @ 22:49:19
URL: http://hannaefraimsson.blogspot.com
Postat av: Linda

jaa, jag vill ha någon att se på let's dance med juuu :o

det var en jädra kväll :)) <3

2009-01-25 @ 09:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0