Mycket som ska göras.

Innan den nya veckan börjar ska jag ha åstadkommit lite här hemma. Jag ska bland annat städa, byta gardiner, sängkläder och så vidare. Jag ska beställa tvättid och jag ska sätta mig ner och pilla lite på en ny bloggdesign både till mig själv och till Lina som så länge har väntat nu. Måste strukturera upp min blogg litegrann också. Innehåll etc. Ska även organisera lite i min bokhylla som för tillfället är väldigt tom. Laga lite matlådor och sådant ska också försöka hinnas med. Känns bra att vara hemma igen, att ha hemtentan gjord och att jag inte har ett piss att göra i helgen som har med skolan att göra. Nästa vecka ska vi börja skriva manus och det är även sista kursveckan. Sedan börjar en ny kurs, yay!

Kommentarer
Postat av: Sandra (:

Sjukt snygg design på bloggen! :)

2009-01-08 @ 20:11:16
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0