Pasta och köttfärssås.

Det ska jag äta idag mina vänner. Jag har varit sugen på det i flera dagar så nu är det minsann dags! Är dock inte riktigt hungrig ännu. SJ bjöd nämligen alla som åkte med tåget på baguette från kallskänken samt bulle och te/kaffe för den som ville ha och jag och Patrik var inte sena att tacka ja. Anledningen till denna givmildhet var för att dom "firade" deras nya avgångar. Härligt med gratis säger jag bara! Bara någon halvtimme innan hade jag nämnt hur mycket jag skulle göra för att få äta en baguette från Kallskänken, så jag blev mer än nöjd :)

Idag började vi ett nytt kapitel i vår berättarteknik-kurs. Vi ska nämligen, hela denna vecka, skriva filmmanus. Ett tvåminuters-manus och ett femminuters-manus. Kan bli riktigt intressant, det gäller dock att bli fantasifull, på beställning.. och det är jag inte så bra på alla gånger. Well, det ena ska vara klart på onsdag och det andra ska vara klart på fredag så jag har lite tid på mig. Imorgon ska jag skriva så att det ryker, idag orkar jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0