Spotify x 2.

Jag har, sen starten, röstat varje dag för att rätt artist ska vinna rätt pris på Rockbjörnen-galan som hålls nu i januari. Idag fick jag ett sms av dem.

Där det stod: "GRATTIS! Du har vunnit ett spotifykonto. För att registrera dig gå in på spotifys hemsida och använd koden nedan. Mycket nöje!".


Det enda jag kunde tänka var: Typiskt.
Jag som aldrig någonsin har vunnit något i hela mitt liv vinner idag ett spotifykonto som jag så länge velat ha, men som jag dessvärre fick för två dagar sen tack vare en vän. Är inte det lite typiskt? Nu kan jag inte använda denna vinst utan får istället ge det vidare till någon annan och för att vara snäll, så tror jag att jag tänker ge det till min pappa. Om det går. Jag vet inte om koden är unik, det märks. Men typiskt är det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0