Tisdag.

Idag är det tisdag vilket innebär att jag ska sitta och skriva manus hela dagen. Har inte riktigt kommit på någon idé ännu men det lär väl komma förr eller senare. Fick även se att vi har omtenta den 31 januari vilket innebär att den ligger på en lördag så då lär jag sova hos någon söt klasskamrat i Kalmar. Det ska nog dock inte vara några problem då 90% av klassen bor i Kalmar och jag råkar veta att det är ett par stycken som också ska göra omtentan. Tycker dock det är lite jobbigt att omtentorna jämt ligger på lördagar för då måste jag alltid sova hos någon och vad gör jag om ingen, verkligen ingen kan ta emot mig? Dilemma.

Hade hoppats på att jag skulle få två avis från posten idag, att mina böcker hade kommit så att jag fick gå och hämta dom. Men det verkar inte vara på G ännu. Jag hoppas verkligen att dom kommer, jag avskyr att bli lurad. Ahwell, vi får se helt enkelt. Jag ger dom veckan ut sen får jag kontakta försäljarna helt enkelt. Frukost nu, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0