Together we're great.

Vad heter ni? Zandra och Daniel.
Hur träffades ni? Vi träffades på krogen, på dansgolvet.
Är ni förlovade? Nix, det kommer nog att dröja ett tag.
Bor ni ihop? Nej. Men jag skulle gärna göra det.
Har ni barn? Nej, lite tidigt för det tycker du inte?
Har båda körkort? Näe, bara han än så länge.
Kommer du ihåg er första kyss?
På ett packat dansgolv till Bryan Adams - Please Forgive Me.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han.
Vem är äldst? Han.
Vem är längst? Han.
Vem sjunger bäst? Både sjunger jävligt dåligt faktiskt.
Håller ni i handen på stan? För det mesta.
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Nej.
Blev du kär i första ögonkastet? Nästan.
Har ni någon speciell låt? Enligt mig, ja.
Har ni några "fri kort"? Nej, inga bestämda i alla fall.
Har ni varit utomlands tillammans? Nej.
Vilket är ert bästa minne? Finns så många, kan omöjligt välja bara ett.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Han ser på film, jag sitter vid datorn. Distans ni vet..
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Massor av pussar.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 6 mil eller något.
Blir du lätt svartsjuk? Nja, ibland kanske. Det beror på.
Brukar ni bråka? Vi tjafsar nog mest tror jag.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Det blir mest SMS faktiskt.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Hans ögon, armar, händer, mage. Allt blir så bra ihop!
Brukar nån av er prata i sömnen? Tror faktiskt inte det. Han snarkar inte ens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0