Jag är rätt död.

Festivalen är över, thank god. Det var superkul fram till lördagskvällen. Då ramlade jag i trappan hos Linda och stukade foten så in i helvete mycket. Jag går på kryckor just nu och på smärtstillande. Detektivbyrån, Volbeat och Miss Li var definitivt bäst i år. Synd att jag missade Pain på lördagen bara..

Nu är jag hemma i Vadstena igen och idag ska jag och pappa åka till Tyskland. Känns väl inte så jättekul att åka bil när det är så himla varmt ute men det kan bli kul att få se lite nya vyer trots allt. Bloggen kommer att förbli rätt inaktiv. Jag har ingenting att skriva om och dessutom orkar jag knappt sitta här. Vill ni något når ni mig på mobilen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0