En tredjedel avklarad.

Imorgon är det som sagt sista dagen i skolan. Imorgon har jag klarat av en tredjedel av utbildningen. Det känns skönt men samtidigt lite tråkigt att vi har uppdelad klass nu. Det är en del som inte kommer tillbaka i höst och jag hade väldigt gärna åtminstone fått önska glad sommar och lycka till. Meeen man kan ju inte alltid få som man vill.

Jag har precis tagit en välbehövlig dusch och nu tänker jag slå på en film och käka lite salta kex med brieost. Jag har inte fått sitta ner och ta det lugnt på snart tre dygn. Jag har alltid haft saker att göra så nu ska det bli riktigt skönt att slå av datorn för dagen och klockan är inte ens 22. Ett mirakel!

Vi hörs imorgon gott folk.
(På lördag kommer den nya designen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0