Måndag.

Jag har frusit hela dagen. Så jag har precis druckit en kopp med svartvinbärste. Ska värma vetekudden och lägga mig under filten med katterna i knäet och mysa till lite film och salamismörgåsar sen.

Jag var som sagt in till Motala idag och fixade lite. Bland annat Lindas födelsedagspresent. Det var svårt eftersom jag inte hittade någonting som hon hade önskat sig. Vero Moda var stängt, jag hittade ingen stegräknare o.s.v. Men jag hittade något som åtminstone jag skulle bli glad över och jag fick faktiskt tipset genom henne. Även om hon inte bokstavligen sa att hon önskade sig det. Så jag hoppas att hon blir glad. Tanken som räknas :) Köpte även ett skärp, eftersom jag glömde alla mina hemma och så köpte jag mig en ny bikini. Pappa tyckte att jag var för optimistisk när jag köpte den. Varför skulle det bli badväder liksom? Fick även ett par nya skor av pappa som jag tänkte ha på Peace & Love, jag ska nämligen försöka ta hand om mina fötter detta år. Haha.

Ser förresten ut som att jag åker till Dalarna redan på onsdag. Men vi får se. Jag väntar fortfarande på bekräftelse av Linda. Pappa ska nämligen till Tyskland på onsdagskvällen och kan därmed inte skjutsa mig till tåget på torsdagsmorgonen. Men vi får se hur det blir. Onsdag eller torsdag i alla fall. Can't wait! Under de dagar jag bor med Linda ska jag laga henne god mat, varje dag. Det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: simone

men shit, jag vet at katter kan reagera så. Mena inget elakt.

2009-06-15 @ 20:14:09
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/
Postat av: simone

haft en dålig dag, sry

2009-06-15 @ 21:47:56
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/
Postat av: jenniefer

hahaha låter som att man ska ta sig till Linda och äta när du är här då ;P

2009-06-16 @ 01:17:57
URL: http://jenxiisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0