Mys i sommarstugan.

Jag och kattungarna har nu flyttat ner till sommarstugan. Känns skönt att få sitt egna place lite så där men samtidigt är det lite nervöst. Kissarna har två nya rum att utforska och ytterligare hundra nya hörn och krypin att gömma sig i. Så jag blir lite hispig när jag inte hittar dom. Jag kommer förhoppninsgvis att sova bättre här än hemma hos mamma och pappa. Nu har jag en dubbelsäng och mer utrymme, då slipper jag oroa mig för att jag mosar katterna när jag vänder mig, haha!

Imorgon ska vi åka in till Motala och handla lite. Jag ska införskaffa mig en ny bikini och jag ska dessutom köpa en present till Linda som fyller år på midsommar. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på men någonting blir det alltid. Vet ju åtminstone vad hon önskar sig. Euhm. Vätternrundan börjar imorgonkväll också så under hela helgen kommer området här omkring stugan vara överbelastat med cirka 100 tyskar som ska bo på vandrarhemmet här bredvid. Vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0