Nybro djurklinik.

Idag bär det av till storstan Nybro, haha, okej så himla stort är det ju faktiskt inte men det är åtminstone större än lilla Emmaboda. Allt är nog större än lilla Emmaboda när det väl kommer till kritan. Ehm. Jag ska i alla fall till deras djurklinik, dom har något jippo där idag med 10 % på allt i djurbutiken. Olga ska dit och köpa specialfoder så jag tänkte hänga på och höra lite med veterinären om kastrering. Det är ju inte dags än på ett par månader för mina små söta men jag tänkte ändå höra hur pass tidigt man kan göra det och om det är dåligt att göra det för tidigt etc.

Stella och Signe har just kommit på att fönsterbänken i köket är väldigt intressant. Jag fick i princip plocka bort allting för att ingenting skulle rasa på golvet nu medan jag är borta. Så vi får se om dom lever när jag kommer hem. Bäst för dom.

Behöver jag ens nämna att jag drömde om Edward och hela gänget inatt? Haha.

Kommentarer
Postat av: Maria Roth

Haha. Känner igen det där med drömmarna.. :)

2009-06-07 @ 13:25:51
URL: http://mariaroth.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nu har det kommit en blogg om självförtroende!Det jag vill med min blogg,äre precis det - stärka andras självförtroende.I bloggen kan man läsa intervjuer med folk med olika dåliga självförtroende,man man få tips och råd hur man stärka sitt eget,eller tillomed sin kompis självförtroande.Läs också min egen histora om när mitt dåliga självförtroende som fick mig på självmords tankar.Det finns folk som verkligen behöver detta!Besök den,det gör ingen skada.Detta SKA ge en effekt,men då åste vi hjälpas åt..

http://jjuno.blogg.se

//TACK SKA DU HA!!

2009-06-07 @ 15:17:40
Postat av: Linnéa Haver [fotoblogg]

Hej hej. Vore supergulligt om du hjälpte mig rösta fram mig till veckans blogg hos emma. Länkning till tävlingen fins i min blogg och du hittar det superlätt. Många tack i förväg. puss :)

2009-06-07 @ 15:50:07
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0