Uppdatering från bushen.

Det blir inte så hög uppdatering här i bloggen som jag lovade. Dels för att det inte har hänt något och dels för att jag tycker om att koppla bort datorn som jag sitter vid så mycket annars. Har precis klämt i mig två små bakpotatisar med skagenröra plus en bit fläskfilé. Det satt fint kan jag lova!

På torsdag åker jag till Dalarna, äntligen! Ska bli så kul att träffa alla igen och framför allt Daniel. Som kommer vara nyklippt när vi ses. Thank god! Han har seriöst längre hår än jag nu.. Han är mycket snyggare i kortklippt! På fredag är det Lindas födelsedag + midsommar och jag känner på mig att det kommer bli sjukt kul! På grund av Vätterrundan i fredags så åkte jag inte iväg och fixade födelsedagspresent men imorgon eller på tisdag ska jag få det gjort också :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! såg att du hjälpt linda med hennes blogg, blev ju skitsnyggt :D

Gör du sånt gratis? :)



ha de bra!

2009-06-14 @ 20:41:22
Postat av: jenniefer

det var jag som skrev btw :P

2009-06-15 @ 16:52:49
URL: http://jenxiisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0