Uppdatering: I'm alive.

Jag vet att uppdateringen inte har varit den bästa på ett tag. Jag har haft fullt upp och inte förrän nu har jag en stund att uppdatera. För idag börjar festivalen så det lär blir ännu mindre uppdatering fram till på söndag.

Sen sist har jag varit en sväng i Dala-Floda och spenderat två underbara nätter med min underbara pojkvän. Dessutom har jag och Linda varit en sväng till Säter och grillat hos hennes mamma. Färsk potatis och grillad flintastek. Väldigt gott. Nu har jag precis målat naglarna och sitter och tittar på SATC. Daniel kommer hit om ett tag och jag ska försöka att övertala honom att käka thaimat idag, jag har varit sugen i flera dagar. Linda bor precis ovanför Coco Thai så det luktar väldigt mycket thaimat, hela tiden :P

Well. Jag lever :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Mysigt :) jag tycker det är alldeles för varmt nu för tiden :/

2009-06-28 @ 17:28:38
URL: http://louiselonning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0