Voltaren och ballerinakex.

Det är vad jag har köpt idag. Jag har haft så jävla ont i nacken/axlen i flera månader nu. Lite som nackspärr fast ändå inte. Känns inte alls trevligt, så nu hoppas jag att voltarengelen hjälper åtminstone litegrann. Ballerinakexen köpte jag i förebyggande syfte. Utifall gelen inte hjälper, så kan jag frossa i kex istället! Haha.

Det spöregnar ute. Man blir riktigt deprimerad faktiskt. Men jag ska ner till källaren och hämta den största resväskan jag äger för att sedan börja packa inför sommaren. Ska skriva en packlista och sedan är det bara att börja. Pappa kommer förmodligen och hämtar mig imorgon eller på onsdag och förhoppningsvis så slipper jag Emmaboda resten av sommaren. Åtminstone i juni och juli. Planerar att vara här i augusti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :D

skulle du vilja fixa en design till mig?

skulle vart skitschysst! =D



blev tipsad & du är verkligen duktig



http://egzonashala.blogg.se

2009-06-08 @ 19:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0