Ett år tillsammans.

Idag har jag och Daniel varit tillsammans i ett år. Tiden har bara rusat iväg och det har varit det bästa året i mitt liv. För lite mer än ett år sedan stod jag utan båda fötterna på marken på grund av ett kaotiskt förhållande som underligt nog höll i 11 månader. Det var 11 månader av slit, jag föll, jag blev arg, ledsen och sårad. Det tog tack och lov slut och jag började hitta mig själv igen. Som en hjälp på vägen träffade jag Daniel och det var det bästa som kunde hända just då. Jag är så otroligt glad att jag har dig i mitt liv älskling. Du blåser iväg allt ont. Du finns här för mig och ruskar om mig när jag inte kan se klart.

Jag älskar dig sötnos och jag hoppas att 2009 blir minst lika underbart som 2008.



Kommentarer
Postat av: Maria Roth

Vad kul. Grattis! :)

2009-03-08 @ 20:30:03
URL: http://mariaroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0