EU, EES, EMU, EFTA och EG?

Rolig rubrik va? Det var ungefär så det lät på min föreläsning idag. Tåget var försenat och jag samt Linn och Patrik missade början av föreläsningen. På grund av det så kunde jag inte hänga med bland alla förkortningar. Okej, EU och EMU det kan jag men resten? Tur att jag är ledig onsdag, torsdag. Då blir det till att läsa böckerna som fortfarande ligger orörda i bokhyllan. Föreläsningen var egentligen rätt intressant idag men jag förstod inte så speciellt mycket av vad som sas.

Något annat trevligt är att solen skiner ute idag och det var så underbart skönt at få cykla hem från stationen idag. Solen värmde mina kinder. Det enda som fattades var musiken (batteriet i iPoden tog slut imorse). Jag har även köpt gott vaniljte från Kahls idag så ikväll blir det mys. Nu ska jag städa hade jag tänkt, medan det fortfarande är ljust ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0