Politik är ingenting för mig.

Jag har den senaste timmen suttit och renskrivit alla mina anteckningar från föreläsningarna på datorn. Jag har inte ens kommit halvvägs och jag är så otroligt trött i ögonen nu. Dessutom har jag lite ågren. Vi fick en exempeltenta idag från förra året och jag känner mig så otroligt jävla körd. Den är så svår! Så nu tänker jag faktiskt tvätta av mig sminket, borsta tänderna och hoppa i säng och påbörja en ny bok. Det är viktigt att försöka unna sig lite egentid utan plugg när man kan och nu har jag ju faktiskt plugga i en timme. Det får helt enkelt räcka för idag. Imorgon har jag föreläsning mellan 9-12 så jag är åtminstone hemma tidigare imorgon och det är grymt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0