Tåget är försenat som vanligt.

Jag fick ett sms av Linn förut. Tåget är försenat och beräknas avgå från Växjö klockan 08.00, alltså om ett par minuter. Det innebär att tåget inte är i Emmaboda förrän runt 09.00-tiden och det innebär att jag blir försenad ytterligare en gång till på en föreläsning. Jag verkligen hatar SJ. Det blir alltid så här när man minst behöver det. Jag funderar till och med starkt på att stanna hemma pga. dom men icke. Dessutom har jag inte alls lust för en tung föreläsning idag, jag är jättetrött. Förhoppningsvis ändrar det sig under dagen och idag ska jag promenera en timme tänkte jag. Eftersom jag kommer hem skapligt tidigt så är det åtminstone fortfarande ljust ute när jag kommer hem och det gillar vi. Vi hörs sen gott folk.

Kommentarer
Postat av: LoEm

Godmorgon :)

2009-03-17 @ 08:01:58
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0