Äntligen fredag!

Redovisningen av radiointervjuerna gick kalas! Min var kanske inte den bästa i högen men det var roligt att höra. Nu är jag så gott som radioproffs, haha! Nu återstår bara ett eget självkör samt ett par inslag i gruppens program. Vi får se hur det går. Nästa vecka blir det mest föreläsningar, om ljud och effekter etcetera.

Har inga planer för denna helg. Inte så ovanligt kanske. Det enda jag vet att jag ska göra är att plugga och storstäda lite tänkte jag. Ni vet.. skura golvet och toaletten och sånt tråkigt. Jag är lite nojjig när det kommer till den omtalade svininfluensan och känner att ett rent hem utan bakterier åtminstone inte gör saken värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0