Dygnen blir väldigt konstiga.

Nu när Signe och Stella är här så kan dygnen lätt bli lite konstiga. Eftersom dom inte verkar uppfatta riktigt när det är dags att sova så springer dom runt i lägenheten, hoppar och leker i min säng och så vidare. Jag kan ju inte göra annat än att titta på dom. Så söta!

Idag är det lördag och det innebär eventuell tacokväll med grannen, om hon mår bättre. Dessutom håller jag på att tvätta lite kläder nu. Kan lova att det behövdes. Till och med underkläderna var slut och då är det illa, haha! Ska även ta fram dammsugaren för första gången idag, får se hur katterna reagerar. Småstäda lite idag med andra ord. Jag måste även planera mitt radioprogram och sen har jag en bloggdesign att göra. Samt min egen. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0