Eurovision semifinal två.

Det blev en rysare för min del i sista semifinalen ikväll. Norge ropades inte upp förrän näst sist! Och jag blev till och med så lättad och glad att jag fällde en lyckotår eller två. Den låten är verkligen kanonbra! Nu är alla mina favoriter med. Det kommer bli superspännande på lördag!

Mina favoriter:
  • Sverige
  • Finland
  • Norge
  • Estland
  • Malta
  • Island
  • Albanien
  • Azerbadjzan
  • Bosnien Hercegovina
Ni får ursäkta att min blogg förvandlats till en schlagerblogg på sistone. Men på lördag avslutas även detta kapitel. Det lovar jag er. Tills dess får ni helt enkelt stå ut och om ni vill höra på bra musik kan ni alltid youtuba dessa bidrag och lyssna själva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du hjälpa mig att göra min blogg lika fin som din. lovar att inte bli din konkurren:) min är privat (lösenordsskyddad). gillar din blogg och läser den. maila mig ifall du vill hjälpa mig att designa denf attar noll med still och mall koder.

mail: busra[email protected]

2009-05-15 @ 00:03:40
Postat av: LoEm

Vad tycker du om skorna? hiss eller diss?

Svart eller vitt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0