Första natten gick bra.

S & S stökade någon timme efter att jag hade gått och lagt mig. Sen kom Signe upp i sängen för att sova. Där har hon legat hela natten. Stella hon tog soffan, inte förrän tidigt imorse låg dom båda bredvid mig. Väldigt mysigt! Jag har dock vaknat väldigt många gånger av att det har varit så tyst. Har varit smårädd för att dom ska göra sig illa. Men katter sover tydligen också! Haha. Vaknade vid halv 2 av att Signe gav mig en smäll i ögat, låg och kelade en stund med henne. Gissa om hon spann? (spinnde? spinnade? har ingen aning om vad man säger). Nu ska jag en sväng till skolan för att redigera Jonnas radioinslag. Blir nog hemma tidigt!

Kommentarer
Postat av: sandra

designar du bloggar gratis? :)

2009-05-27 @ 12:34:28
URL: http://sandlita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0