Hemma från Kalmar.

Gårdagen var supertrevlig. Jag och Camilla gick till Maxi och handlade grejor till middagen. Klyftpotatis och kycklingfilé med Cafe de paris-sås och sallad så klart. Riktigt mumma. Resten av kvällen spenderades åt att plugga till tentan som jag skrev idag. Rätts- och förvaltningsjournalistik. Det gick väl så där, eller, det gick bättre än förra tentan och det känns bra. Jag kanske till och med klarar den! Det vore grymt i alla fall.

Idag ska jag inte göra någonting alls. Jag ska cykla iväg och handla lite till ikväll. Blev bjuden på grillning och beachvolley av klasskompisarna men eftersom jag jämt mår piss (fysiskt) efter att ha skrivit en tenta kändes det meningslöst. Varför vara med om man inte kan vara ett bra sällskap? Så ikväll blir det jag och min huvudvärk ensamma framför tvn. Men det gör mig inte så mycket. Robinson är ikväll, mitt favoritprogram just nu!

Tack Camilla för sovplatsen, du är en ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0