Hemma i Emmaboda.

Jag kom alldeles nyss hem. Min underbara pappa körde mig hem. Jag förstår inte hur han orkar köra så otroligt mycket bil. Jag menar, bara hit och hem igen är cirka 70 mil. Men jag är glad för att han orkar. Om cirka två veckor kommer han hit igen och hämtar hem mig för sommaren. Sen jag kom hem har jag hunnit svara på lite mail angående bloggdesigner. Det är så kul att okända personer tycker om det jag gör och vill ha min hjälp!

Helgen har varit otroligt slapp. Jag har fotograferat, sovit, lyssnat på musik, läst, klippt buskar, klippt gräsmattan och sånt. Rätt kul faktiskt, jag har inte direkt haft tråkigt. Förutom under kvällarna då kanske, har inte kommit ett piss på tv.. Vilket är lite tråkigt, det kommer aldrig någonting bra under helgerna numera.. Men men. Jag ska inte hänga läpp för det.

Imorgon är det skola som gäller igen. Min näst sista vecka. Känns helt sjukt, det har gått så otroligt fort. Vi ska lyssna igenom lite radioprogram imorgon och sedan ska jag kontakta en resebyrå. Jag ska nämligen göra ett radioinslag åt Jonna om årets semestertrender. Det kan bli rätt kul!

Nu i veckan hämtar jag nog även hem mina sötnosar! Jag har dock inte riiiiktigt bestämt namn ännu. Men jag tror jag har två nu som passar bra. Vi får se helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0