Hemma i Vadstena.

Sitter hemma hos mamma och pappa nu och har precis avnjutit en god rabarberpaj med vaniljsås. Satt riktigt fint i kistan. Borde dock inte äta sånt alls idag. Min mage har varit i uppror hela dagen.. Anyway.

Vi var in till Motala idag och handlade. Svängde förbi Arken Zoo och köpte lite smått till kattungarna. Bland annat en transportväska och selar. Dessutom en kattborste för 250 kronor. Hutlösa priser tänkte jag men gud vad glad jag är att jag köpte den! Tussan (grannkatten) fick prova den idag och hon fullkomligt älskade den! Han i affären sa att hans katter älskade den också så mina lär nog göra det med. 700 kronor gick kalaset på totalt. Nu saknas bara skitlådan och sen får dom komma hem till mig snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0