I'm in love with a fairytale.

Det blev inte så mycket uppdaterat i bloggen igår. Kände att jag helt enkelt inte hade tid.

Nu sitter jag i skolans datasal och korrigerar mina rättstexter från förra kursen. Det är lite klurigt med tanke på att man hinner släppa det tänket nu när man har en annan kurs samtidigt. Det enda jag har i huvudet nu är jinglar, namesweepers och trailrar.. Inte målsägandebiträden, tingsrättens bedömningar etc. Men jag tror att det går hyfsat bra.

Idag ska jag lämna mitt inslag till Lina och se vad hon tycker. Jag hoppas personligen att hon är nöjd för annars måste jag göra om precis ALLT när det kommer till redigeringen på grund av att ett fel uppstod igår när jag skulle spara mitt inslag. Så håll tummen för mig. Efter det ska jag på stan en sväng och efter det åker jag hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0