Lite reklam på bloggen.

Jag har alltid varit emot alla bloggar med oerhört mycket reklam. Det känns som det är det enda dom bloggar för. För att få människor att klicka på deras reklambanners. "Klicka där" , "Klicka här". Men nu har även jag valt att lägga in fyra reklambanners. Fyra annonser som jag faktiskt kan relatera till. Fyra banners som handlar om de fyra sakerna jag tycker bäst om: Kläder, musik, smink/hudvård och böcker!

Yves Rocher - Bästa och mest prisvärda företaget att köpa bra kosmetik/hudvård.
CDON.se - Det finns inget bättre ställe att köpa sina filmer och sina cdskivor på.
Spreadshirt - För att det är så otroligt kul att man kan skapa sina egna personliga tröjor.
Adlibris - Som student är det bra att få studentlitteraturen relativt billig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0