Många funderingar.

Hallå allihopa. Lite gles uppdatering här på bloggen men jag har inte haft så mycket att skriva om. Känns som att ni hellre ser en dåligt uppdaterad blogg än en blogg uppdaterad med en massa bilder på Signe och Stella. Eller vad säger ni? Anyway.. Idag är jag ledig så jag har varit hemma hela dagen. Ringt lite samtal, haft lite ångest, busat med katterna. Jag tänkte städa lite nu och sedan ska jag plugga inför minitentan som jag har imorgon.

Jag funderar på att fixa en privat del av bloggen som är lösenordsskyddad. Jag känner att jag vill skriva om saker som är lite mer personliga men inte här där alla kan läsa. Den lösenordsskyddade bloggen blir enbart för mina närmsta vänner isåfall. Jag får tänka på saken.

Kommentarer
Postat av: Aldijana

hejsan! .. undra ifal du skulel vilja hjälpa mig med en sak, :) har föröskt nu i flera dagar .. Menyn, hur får du upp den vid header ? .. har föröskt både på side och content, men det vill sig inte. :( .. skulle du orka förklara eller ge förslag? :) TACK !

2009-05-28 @ 17:07:56
URL: http://zauvijektvoja.blogg.se/
Postat av: Aldijana

SV: Jaha! okej ! TACK så jätte mycket ! :)

2009-05-28 @ 19:43:57
URL: http://zauvijektvoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0