Maybe I'm crazy, I'm going insane.

Jag har nu suttit och knåpat ihop ett par bloggdesigner och tänker nu belöna mig med lite film och Ben & Jerry's. Idag blev det en ny smak. Chunky Monkey, bananglass med chokladbananer och valnötter. Ska bli riktigt spännande att smaka någonting nytt. Annars brukar jag ju alltid köra på Cookie Dough, min favorit!

Redigeringen av min intervju med Hugosson gick väldigt bra idag. Jag åkte in till skolan med det tidiga tåget och kunde tack vare det ta tåget hem vid 12. Kändes bra. Glömde dock att bränna ut två andra uppgifter som skulle ligga på samma cd-skiva. Jag bad Jonna göra det åt mig så vi får se om hon gjorde det eller om jag behöver ta tidiga tåget till Kalmar imorgon för att fixa det innan deadline vid nio. Hur som helst. Har jag nämnt att jag ÄLSKAR Digas? Jag älskar radio.

Vi hörs gott folk.





Kommentarer
Postat av: Anonym

fint de blev :)

2009-05-07 @ 18:18:06
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/
Postat av: elina

ja det är du värd:)

hoppas glassen smakar gott!

kramar

2009-05-07 @ 18:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0