Radioprogrammet.

Lina tyckte om mitt radioinslag, thank god! Nu behöver jag inte oroa mig för det mer. Nu får vi se vad jag ska göra för radioinslag till sändningarna nästa vecka. Jag hoppas på något liknande.

Imorgon åker jag hem till mamma och pappa så idag ska jag sätta mig och planera mitt radioprogram lite (även fast det inte ska vara klart förrän om två veckor) men det kan vara skönt att ha det klart så att det bara är att sätta igång. Jag ska packa också, givetvis. Imorgon blir det en kort dag. Skola i två timmar och sedan tågresan hem. Känns bra med andra ord.

Kommentarer
Postat av: simone

nja :) jag tror det blir fint :)

det är iaf tydligen modernt med bikini som liknar underkläder :P

2009-05-19 @ 17:32:37
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/
Postat av: langsie

hejsan.

måste bara säga att fyfan vad impoerad jag ÄR. hur lyckas du. jag är väldigt intresserad av en design gjord av dig. om ddu har tid och vill ngn dag :)

2009-05-19 @ 22:33:24
URL: http://ladyjela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0