Tacogratäng och Robinson.

Vädret är underbart! Jag satt ute i solen ett tag förut och jag var nyss till affären. Synd att det blåser så jävligt bara..

Grannen hade tyvärr fortfarande ont och knaprade smärtstillande så det blir ingenting ikväll. Vi flyttade det till nästa helg istället. Så blir det tacogratäng istället för vanliga tacos och så ska jag givetvis se Robinson! Final idag. Jag hoppas att Jarmo vinner, han är en äkta överlevare den snubben! Men bara för att jag säger att han ska vinna så kommer han med andra ord inte att göra det. Vi får se helt enkelt.

PS. http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.8811148 Kan man vara så här arg på riktigt? DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0