Todas as ruas do amor.

Hette ett rätt glatt bidrag från Portugal i Eurovision.

Jag har inte berättat så mycket om helgen och tänkte därför göra det nu. Ni vet ju redan att jag haft finbesök av mina föräldrar den här helgen och det har varit mysigt. Dom kom i fredags och då käkade vi kebab och slappade. I lördags gick vi upp tidigt för att åka in till Kalmar, där jag skrev tenta. Det gick som det gick. Efteråt gick vi på Baronen en sväng och jag köpte nya skor, shorts och två tröjor (tröjorna är dom som fanns med på kollaget längre ner i bloggen, den svarta och gula). Vi stannade även på Citygross och Coop innan vi begav oss hem till lilla Emmaboda igen. Under dagen tvättade vi även fönster, bytte blomjord och så tittade vi givetvis på Eurovision! Idag lagade mamma världens godaste makaronilåda till mig och jag hittade mina ögonstenar (se inlägget under) som får komma hem till mig och cirka två veckor.

Det mina vänner är vad min helg har bestått av. Idag har jag även pluggat lite. Imorgon blir det mer radioproduktion och det är meningen att jag ska göra ett inslag till Lina som ska handla om vad man kan göra om somrarna när man inte sommarjobbar. Det ska vara humoristiskt. Vi får väl se hur det går, just nu har jag inget förslag alls. Jag ska även ha omexamination mellan 16-21 imorgon. Småpet i åtal- och domstexterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0