Jag är tillbaka.

En liten omstart här på bloggen kanske är på sin plats. Eftersom ingen av bloggarna har varit speciellt uppdaterade på länge så väljer jag att börja skriva här igen, den är ju trots allt lite bredare än viktbloggen. Vi får se hur länge detta håller i sig dock. Jag ändrade designen lite, så det gör det åtminstone lite roligare att blogga igen.

Så vad har hänt sen sist? Ptja.. Viktbloggen gick åt pipsvängen som ni kanske förstod. Jag kan inte riktigt förstå hur en människa kan ha så dålig självdisciplin men så ligger det tydligen till. Hm, skolan rullar på i alla fall. För tillfället så har vi nyhetsradio. Inte riktigt min grej om jag säger så men det är som tur var bara två veckor kvar. Jag har skrivit in mig på trafikskolan och är i full gång med att ta mitt efterlängtade körkort. Jag hade körlektion senast idag. Landsväg, backning i uppförsbacke och parkering stod på dagens schema. Gick finemang.

Daniel och jag går också som på räls. Det har varit några jobbiga månader nu men som tur var så har det vänt och jag känner mig säkrare på vårat förhållande än vad jag gjort på länge, så det är ju bra. Nu hoppas jag innerligt att vi håller i cirka 1½ år till så att jag får flytta ihop med min dalmas. I mars firar vi två år tillsammans. Tiden går fort.

Stella och Signe är stora tjejer nu, tjocka med för den delen. Steriliseringen har gett dom varsin hängmage och dom är inte lika aktiva längre trots att dom inte ens är året gamla. Haha, men jag älskar dom för det.

That's all for now.

Kommentarer
Postat av: Lina

Extremt fin blogg :)

2009-12-01 @ 12:37:37
URL: http://linadahlback.blogg.se/
Postat av: Lina igen :)

Hej Zandra.



Jag har hittat en annan design som jag skulle vilja ha på bloggen istället, eller något liknande det som jag hittat ialf :) Kan ju skicka över till dig på msn.



Kram Kram

2009-12-01 @ 14:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0