Att-göra-lista inför morgondagen.

Jag har ingen skola imorgon men trots det har jag ett fullspäckat schema!
  • Ringa veterinären. check!
  • Plugga körkortsteori.
  • Dammsuga. check!
  • Diska. check!
  • Tvätta. check!
  • Damma. check!
  • Byta sängkläder.
  • Skriva porträtt.
  • Skura golven. check!
  • Tvätta fönstren. check!
  • Hämta ut piller på apoteket.
Huh, ja ni ser. Det finns en hel del som ska bli klart imorgon. Nu hoppas jag bara inte att veterinären vill att jag ska komma in med kissarna imorgon. Jag tror nämligen inte att deras sår från operationen läker som det ska. Snittet är fint men det är varsin hård knöl precis under snittet och jag vet inte om det är ärrvävnad eller någonting onormalt. Det märks imorgon när jag ringt dit! Hoppas att ni får en lite mer underhållande dag :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ganska tråkig dag måste jag ju säga!

2009-10-16 @ 18:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0